Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

3 chyby, ktoré možno robíte pri výbere profilových fotografií na sociálnych sieťach

Social media
Thinkstock
4. februára 2021 Img_2614.jpg Zdroj Entrepreneur.com Tlačiť

Či už si to pripúšťate, alebo nie, profilové fotografie na sociálnych sieťach o vás prezrádzajú viac, ako sa môže na prvý pohľad zdať.

Ak ste sa rozhodli stať sa súčasťou tohto virutálneho sveta a chcete sa v ňom prezentovať v pozitívnom svetle, nasledujúce riadky sú určené aj pre vás. Profilová fotografia na sociálnej sieti reprezentuje vašu „osobnú značku“.

Jej výber by ste preto nemali podceňovať, či ponechať na náhodu. Mal by to byť premyslený krok, ktorý vám prinesie očakávaný úspech v podobe pozitívneho prijatia.

Webový portál www.entrepreneur.com píše o troch nasledujúcich chybách, ktorých by ste sa mali vyvarovať pri výbere profilových fotografií na sociálnych médiách.

Tržby sociálnej siete Facebook v štvrtom kvartáli vzrástli o 63 %
Ilustračné foto: SITA/AP
  1. Všade musíte mať rovnakú fotografiu

Množstvo publikovaných článkov odporúča čitateľom používanie jednej profilovej fotografie na všetkých sociálnych sieťach, kde majú vytvorené kontá. Cieľom tejto stratégie má byť skutočnosť, že tak budú lepšie rozpoznateľní a zapamätateľní.

Pravdou však ostáva, že napríklad Facebook a Twitter sú väčšinou využívané za iným účelom a ľudí, ktorí sú na Tumblr, zrejme nenájdete na Pintereste. Rovnako to, čo zdieľate na Instagrame, sa veľmi pravdepodobne neobjaví na vašom Linkedine.

  1. Máte len jednu profesionálnu fotografiu

Väčšina podnikateľov má kalendár nabitý rôznymi dôležitejšími termínmi a nemajú tak čas chodiť na pravidelné profesionálne fotografovanie.

Entrepreneur.com vám v takom prípade odporúča, aby ste skúsili obrázky upraviť aspoň svojpomocne, a to prostredníctvom rôznych efektov či filtrov. Fotky by ste tým mali priblížiť tej-ktorej sociálnej sieti, kam ich zamýšľate umiestniť.

  1. Pozor na vlasy

Zatiaľ, čo prvý dojem je podľa webového portálu Psychology Today vyvolaný najmä smerom pohľadu a úsmevom osoby na fotografii, vlasy sú treťou najdôležitejšou vecou, ktorá formuje celkový dojem o sledovanom človeku.

Podľa psychologičky Vivian Diller, PhD. to platí rovnako pri tvorbe názoru u žien aj mužov. Vlasy, ktoré napríklad vejú vo vetre, evokujú prirodzený výzor, vitalitu a pohyb. Tieto tri faktory tak výrazne zvyšujú prijateľnosť danej fotografie a sebavedomie zobrazenej osoby a robia takéto profilové obrázky populárne.

Z vyššie zvedeného tak možno usúdiť, že kreativite sa medze nekladú a užívatelia sociálnych médií majú radi prirodzenosť a nenútenosť. Zároveň však pritom netreba zabúdať na to, že ľudia okolo vás, ktorý s vami zdieľajú tento virutálny priestor, si všímajú, ako sa prezentujete a čo o sebe prostredníctvom profilového obrázku prezrádzate.

Img_2614.jpg

Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Vo svojej praxi sa venuje oblasti korporátneho práva, copywritingu a prekladateľskej činnosti.

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

profilová fotografiaskillssociálne médiátipy

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Zaujímavosti

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X