Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Viete, ako najlepšie poďakovať vašim zákazníkom v súčasnej digitálnej dobe?

INC.com
INC,com
30. augusta 2016 Img_2614.jpg Zdroj INC.com Tlačiť

Každému podnikateľovi je zrejme jasné, že dôveru vo svoju značku si u zákazníkov nevybuduje z noci na deň. Je to dlhodobý a časovo náročný proces, ktorý si vyžaduje značné úsilie a obetu. Majitelia podnikov by pritom nemali zabúdať ani na to, že všetci zákazníci sú ľudia. A tak, ako to platí v bežnom živote, aj tu platí, že „obyčajné“ ďakujem dokáže urobiť veľké zázraky na ceste za budovaním vášho vzájomného vzťahu.

Nedávna štúdia vyššie uvedené len potvrdzuje a ukazuje, že ocenenie zákazníkov vám môže výrazne pomôcť pri budovaní ich lojálnosti k vašej značke. Okrem samotného poďakovania však podľa realizovaného prieskumu veľmi záleží aj na tom, akým spôsobom to urobíte. Štúdia TD Banks, zameraná na túto tému, tak odhalila niekoľko účinných spôsobov, ako ukázať vašim zákazníkom, že ste si ich ceníte. Čo je ale skutočne veľmi zaujímavé, je fakt, že aj napriek tomu, že v súčasnosti žijeme v technológiami nabitom svete, väčšina ľudí si stále najviac cení osobné poďakovanie.

Z výsledkov uvedeného prieskumu realizovaného na vzorke 1000 amerických zákazníkov vyplýva, že až 84 % z opýtaných preferuje osobné poďakovanie, a to najmä vtedy, keď je sprevádzané nejakým darom. Samozrejme, tento spôsob nie je možné realizovať pri každom vašom zákazníkovi. Je to však napríklad vhodná forma pre malých podnikateľov, ktorí majú v tomto smere lepšie možnosti. Štúdia tiež potvrdila, že bez ohľadu na spôsob vyjadrenia poďakovania, zákazníci oceňujú, ak je venované priamo jednotlivcovi (60 %) a keď je zosobnené (44 %).

Táto štatistika tak môže byť nápomocná pre spoločnosti, ktoré často využívajú e-mail alebo direct marketing pri zasielaní poďakovania svojim zákazníkom, klientom či užívateľom. Osobné prvky v takejto správe ju urobia viac autentickou. Na záver možno ešte povedať, že štúdia potvrdila aj fakt, že povedať „ďakujem“ ešte stále nie je zastarané. Ak si teda chcete vybudovať dlhodobý lojálny vzťah s vašimi zákazníkmi a chcete, aby sa k vám neustále vracali, netreba zabúdať ani na túto skutočnosť.

Img_2614.jpg

Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Vo svojej praxi sa venuje oblasti korporátneho práva, copywritingu a prekladateľskej činnosti.

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

lojálnosťocenenieštúdiatipyUSAzákazníciznačka

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X