7 mýtov o Twitteri a Hashtagoch, ktoré by ste mali poznať

17. februára 2017
AP Photo/Mark Lennihan
AP Photo/Mark Lennihan

Podobne, ako pri iných webových portáloch a sociálnych médiách, aj Twitter obklopuje viacero mýtov, ktoré môžu negatívne ovplyvniť vaše tamojšie pôsobenie.

Cieľom každého užívateľa sociálnych médií je zlepšovať používané techniky, ktoré ho zviditeľnia a prinesú mu požadovanú pozornosť. V nasledujúcich riadkoch tak zbúrame niektoré mýty, ktoré kolujú o Twitteri a Hashtagoch a pomôžu vám dosiahnuť pozitívnejší obraz na tejto sociálnej platforme.

Musíte platiť DPH za reklamu na Facebook či Google?
Fotobanka Pixmac
  1. Hodiny strávené na sociálnych sieťach

Aj vy ste presvedčení o tom, že na dosiahnutie požadovaných výsledkov musíte tráviť celé hodiny na Twitteri? Ak áno, máme pre vás dobrú správu. Je to úplný mýtus. Pravidlo znie – stačí vám prispievať pravidelne, nie neustále.

  1. Twitter je primárne biznis platformou

Twitter patrí medzi sociálne médiá, čo v preklade znamená, že jeho hlavným cieľom je budovať a udržiavať vzťahy na spoločenskej úrovni. Ak aj ponúka možnosť zapojiť pritom vaše biznis aktivity, je to privilégium, ktoré má však len sekundárnu funkciu.

  1. Musíte sledovať tých, ktorí majú milión sledovateľov

Mnohí ľudia získajú množstvo sledovateľov preto, že sú buď známymi osobnosťami, alebo vďaka efektívne používaným technikám. Sledovanie ľudí s vysokým počtom sledovateľov vám však nezaručí vyšší počet vašich sledovateľov pre vás. Tých získate len správnymi technikami.

Rast počtu užívateľov siete Twitter sa spomalil

  1. Sociálne médiá negujú vašu web stránku

V skutočnosti je to úplne naopak. Tieto dva nástroje idú ruka v ruke a spoločne dokážete s ich kombiáciou vytvoriť výborné výsledky pre váš biznis. Existuje nespočetné množstvo podnikateľov, ktorí majú vlastné webové stránky a zároveň využívajú silu hashtagov na sociálnych médiách. Hlavným účelom tejto techniky je dostať ľudí na ich webovú stránku.

  1. Úplné obmedzenie zverejňovaných informácií

Počas niekoľkých uplynulých rokov sa mnohí majitelia a generálni riaditelia firiem naučili, že najlepší spôsob, ako získať vysoký počet sledovateľov a získať dobrú povesť, je osobný prístup ku zákazníkom. Pochopili, že musia prehovárať priamo k nim a zdieľať aj bežné informácie zo svojho života, aby ľudia vedeli, s kým prichádzajú do kontaktu.

  1. Hashtagy sú len pre ľudí s veľkým počtom sledovateľov

Hashtagy sú vhodné pre akéhokoľvek užívateľa Twitteru a nielen tejto sociálnej siete. Vy sami máte pod kontrolou vývoj konverzácií a zvolených tém, ktoré by potenciálne mohli byť trendom aj v nasledujúcich niekoľkých dňoch či týždňoch. Mnohí ľudia získajú množstvo sledovateľov práve po vhodnom zvolení hashtagu.

  1. Musíte sledovať tých, ktorí vás sledujú

Cítite sa trápne, drzo či previnile, ak to tak neurobíte? Nemusíte. Jediným dôvodom, pre ktorý by ste mali kohokoľvek sledovať, je fakt, že vás zaujíma obsah, ktorý tento subjekt zverejňuje, alebo osoba stojaca za predmetným profilom.

Zdroj: Hashtag.org
Tlačiť

Odporúčané články

Čo si o tom myslíte?