Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

7 mýtov o Twitteri a Hashtagoch, ktoré by ste mali poznať

AP Photo/Mark Lennihan
17. februára 2017 Zdroj Hashtag.org Tlačiť

Podobne, ako pri iných webových portáloch a sociálnych médiách, aj Twitter obklopuje viacero mýtov, ktoré môžu negatívne ovplyvniť vaše tamojšie pôsobenie.

Cieľom každého užívateľa sociálnych médií je zlepšovať používané techniky, ktoré ho zviditeľnia a prinesú mu požadovanú pozornosť. V nasledujúcich riadkoch tak zbúrame niektoré mýty, ktoré kolujú o Twitteri a Hashtagoch a pomôžu vám dosiahnuť pozitívnejší obraz na tejto sociálnej platforme.

Musíte platiť DPH za reklamu na Facebook či Google?
Fotobanka Pixmac
  1. Hodiny strávené na sociálnych sieťach

Aj vy ste presvedčení o tom, že na dosiahnutie požadovaných výsledkov musíte tráviť celé hodiny na Twitteri? Ak áno, máme pre vás dobrú správu. Je to úplný mýtus. Pravidlo znie – stačí vám prispievať pravidelne, nie neustále.

  1. Twitter je primárne biznis platformou

Twitter patrí medzi sociálne médiá, čo v preklade znamená, že jeho hlavným cieľom je budovať a udržiavať vzťahy na spoločenskej úrovni. Ak aj ponúka možnosť zapojiť pritom vaše biznis aktivity, je to privilégium, ktoré má však len sekundárnu funkciu.

  1. Musíte sledovať tých, ktorí majú milión sledovateľov

Mnohí ľudia získajú množstvo sledovateľov preto, že sú buď známymi osobnosťami, alebo vďaka efektívne používaným technikám. Sledovanie ľudí s vysokým počtom sledovateľov vám však nezaručí vyšší počet vašich sledovateľov pre vás. Tých získate len správnymi technikami.

Rast počtu užívateľov siete Twitter sa spomalil

  1. Sociálne médiá negujú vašu web stránku

V skutočnosti je to úplne naopak. Tieto dva nástroje idú ruka v ruke a spoločne dokážete s ich kombiáciou vytvoriť výborné výsledky pre váš biznis. Existuje nespočetné množstvo podnikateľov, ktorí majú vlastné webové stránky a zároveň využívajú silu hashtagov na sociálnych médiách. Hlavným účelom tejto techniky je dostať ľudí na ich webovú stránku.

  1. Úplné obmedzenie zverejňovaných informácií

Počas niekoľkých uplynulých rokov sa mnohí majitelia a generálni riaditelia firiem naučili, že najlepší spôsob, ako získať vysoký počet sledovateľov a získať dobrú povesť, je osobný prístup ku zákazníkom. Pochopili, že musia prehovárať priamo k nim a zdieľať aj bežné informácie zo svojho života, aby ľudia vedeli, s kým prichádzajú do kontaktu.

  1. Hashtagy sú len pre ľudí s veľkým počtom sledovateľov

Hashtagy sú vhodné pre akéhokoľvek užívateľa Twitteru a nielen tejto sociálnej siete. Vy sami máte pod kontrolou vývoj konverzácií a zvolených tém, ktoré by potenciálne mohli byť trendom aj v nasledujúcich niekoľkých dňoch či týždňoch. Mnohí ľudia získajú množstvo sledovateľov práve po vhodnom zvolení hashtagu.

  1. Musíte sledovať tých, ktorí vás sledujú

Cítite sa trápne, drzo či previnile, ak to tak neurobíte? Nemusíte. Jediným dôvodom, pre ktorý by ste mali kohokoľvek sledovať, je fakt, že vás zaujíma obsah, ktorý tento subjekt zverejňuje, alebo osoba stojaca za predmetným profilom.

Odporúčané ebooky

Odporúčané články

Témy

Hashtagymýtyonline marketingtwitter

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
DPH - Daň z pridanej hodnoty
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
Legislatíva, zákony
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Personalistika
Pracovné právo
Právo
Riadenie firmy
Samospráva
Školstvo
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Verejná správa
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny

december

18dec8:30Ako viesť modernú materskú školu od A do Z8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Samospráva,Školstvo

27decalldaySpotrebná daň z tabakových výrobkov - Podanie oznámenia o množstve cigariet uvedených do daňového voľného obehu(Celý deň: streda) Typ Udalosti:Povinnosti

27decalldayDaň z pridanej hodnoty - Podanie kontrolného výkazu za kalendárny mesiac(Celý deň: streda) Typ Udalosti:Povinnosti

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikám

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií. Všeobecné obchodné podmienky | Kontakt
OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...

X