Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Mnohí lídri potvrdzujú, že sa cítia byť viac pozorovateľmi, ako manažérmi

Výrobcovia chcú zvýšiť rast pomocou inovácií
Ilustračné foto: FreeDigitalPhotos.net
6. októbra 2016 Img_2614.jpg Zdroj Business News Daily Tlačiť

Inovácie tvoria v súčasnosti kľúčovú oblasť vo väčšine priemyselných odvetví. Nedávna štúdia konzultačnej spoločnosti Twinsthink však v tejto súvislosti odhalila prekvapivé výsledky s ohľadom na vedúcu úlohu mnohých lídrov v oblastiach inovácií.

Výsledky štúdie prezradili, že len 5 % z oslovených manažérov sa naplno venuje svojim riadicim povinnostiam a dohľadu na vývoj inovačných procesov v organizácii. Takmer 30 % z opýtaných zároveň popísalo svoju úlohu vo firme len ako propagačnú, pričom určitým spôsobom podporujú kultúru inovácií v orgnizácii na všetkých jej úrovňach, ale samotné procesy neriadia.

Ďalšia skupina, ktorú tvorilo približne 16 % z respondentov, sa zase vyjadrila v tom duchu, že ešte aj v tejto pozícii plnia len rolu akýchsi pozorovateľov, ktorí len slepo nasledujú nadiktované zlepšovanie existujúcich produktov a služieb. Približne 17 % lídrov napokon priznalo, že sú o niečo viac zahrnutí do inovatívnych procesov v organizácii.

Bob Niemiec, ktorý je výkonným partnerom Twinsthink, však v tejto súvislosti upozorňuje na skutočnosť, že process inovácií v akomkoľvek sektore a akejkoľvek organizácii, si vyžaduje tvrdú disciplínu, silnú víziu a spojenie síl na všetkých riadicich úrovňach, pričom toto všetko by sa malo diať pod záštitou a vedením príslušného inovačného manažéra.

Väčšina oslovených manažérov sa napokon zhodla aj na tom, že byť inovatívnym lídrom si vyžaduje logiku, dobrú stratégiu a kreativitu. Tieto tri vlastnosti pritom označili za kľúčové. Až 90 % z nich sa tiež zhodlo na tom, že inovácie sú pre ich spoločnosť veľmi dôležité. Len 48 % však bolo spokojných s tým, ako tieto procesy prebiehajú u nich v organizácii a akú úlohu pritom zohrávajú oni sami.

Img_2614.jpg

Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Vo svojej praxi sa venuje oblasti korporátneho práva, copywritingu a prekladateľskej činnosti.

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

inovácie

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Manažment

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X