Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Ako riešiť reklamácie zákazníkov a dodávateľov? 

Cieľom seminára je objasniť problematiku reklamácií, vysvetliť podmienky a chyby v reklamačnom procese a odpovedať účastníkom na otázky, ktorých odpovede efektívne zužitkujú v praxi.

Seminár je určený pre

Pracovníkov reklamačných oddelení firiem, obchodných asistentov.

Obsah seminára

  • Zodpovednosť za vady výrobkov a služieb z pohľadu občianskeho a obchodného práva.
  • Záručné doby a ich rôzne dĺžky podľa subjektov.
  • Uplatňovanie zodpovednosti voči jednotlivým subjektom.
  • Rozlišovanie obchodného a občianskoprávneho vzťahu z hľadiska zodpovednosti.
  • Spôsoby vybavenia reklamácie a lehoty vybavenia.
  • Rozsah nárokov reklamujúcich subjektov.
  • Povinnosti predávajúcich a povinnosti výrobcov vo vzťahu k vadám.
  • Ako uzatvárať obchodné zmluvy z hľadiska uplatňovania a riešenia vád.
  • Ako uzatvárať spotrebiteľské zmluvy.
  • Reklamačné poriadky a ich obsah – tipy a príklady.
  • Uplatňovanie nárokov z vád na súdoch a ich riešenia v praxi.
  • Kontrolné oprávnenia a povinnosti kontrolovaných subjektov, príklady z praxe.
  • Novinky v oblasti spotrebiteľského práva.
  • Odpovede na Vaše konkrétne otázky v rámci diskusie.

Terminy

Dátum Miesto udalosti Cena bez dane
27. novembra 2017 Bratislava 165,00 €
6. decembra 2017 Bratislava 165,00 €
26. októbra 2017 Bratislava 165,00 €
23. októbra 2017 Bratislava 165,00 €

Časový harmonogram

  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 12.00  prednáška
  • 12.00 – 13.00  obed
  • 13.00 – 15.00  prednáška a diskusia

Miesta, kde organizujeme semináre:

Bratislava – Vydavateľstvo Verlag Dashöfer – Centrum vzdelávania. 
Železničiarska 13
814 99 Bratislava 1
Vlastné kompletne zariadené školiace miestnosti, približne pre 12 ľudí.

Žilina – Holiday Inn Žilina
Športová 2
010 01 Žilina

Košice – Vzdelávacie centrum TeleDom
Timonova 27
040 01 Košice

Od januára 2014 je Centrum vzdelávania členom AIVD.

Od roku 2013 sme vzdelávacou inštitúciou uchádzajúcou sa o akreditáciu programov ďalšieho vzdelávania ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky.

*Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Kontakt na organizátora

Stručná charakteristika Odborné školenia, semináre a workshopy organizuje Centrum vzdelávania pod hlavičkou vydavateľstva Verlag Dashöfer úspešne už niekoľko rokov. Viac ako 10.000 spokojných účastníkov, desiatky lektorov – uznávaných odborníkov z praxe, nové témy reflektujúce aktuálne diane a legislatívne zmeny sú spoločným znakom pre Centrum vzdelávania.
Hlavná oblasť pôsobenia Odborné vzdelávanie, semináre a workshopy
Adresa Železničiarska 13, P.O.BOX 323, Bratislava 1, 814 99

Školenie online objednávka

Pre prihlásenie sa na školenie vyplňte svoje údaje. Aby sme predišli nedorozumeniam, vyplňte ich pravdivo a uveďte aktuálne dáta. Organizátor školenia vás bude informovať o ďalšom postupe.

september, 2017

pon

ut

str

štv

pia

so

ne

-

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií. Všeobecné obchodné podmienky
OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...