Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Login
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Telefonická komunikácia so zákazníkom

Telefonický kontakt je nevyhnutný

Ciele tréningu:
Naučiť sa profesionálne komunikovať v telefonickom styku nielen so svojimi klientmi. Vedieť riadiť telefonický rozhovor. Vytvárať pozitívny dojem počas telefonického kontaktu, využívať prvky neverbálnej komunikácie, ktoré vám pomôžu zvládnuť aj ten najťažší telefonát.

Cieľová skupina:
Pracovníci zákazníckych centier, telemarketingu, tí, pre ktorých je telefonovanie pracovnou náplňou. Všetci, ktorí potrebujú zvládnuť telefonickú komunikáciu na vysokej úrovni.

Témy tréningu:

  • Základná typológia osobnosti a prejavy v telefonickom styku
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Verbálna komunikácia a jej sila
  • Komunikačné bariéry, predchádzanie nedorozumeniam
  • Aktívne počúvanie, umenie klásť otázky, zvládnutie námietok
  • Asertívne techniky komunikácie
  • Zvládanie emócií a stresu počas telefonovania
  • Efektívne telefonovanie, časti telefonického rozhovoru
  • Špecifiká komunikácie cez telefón
  • Poznanie možných chýb pri telefonovaní a predchádzanie im
  • Dohovorenie si osobného stretnutia
  • Telefonický biznis
  • Konkrétne scenáre, ktoré vám pomôžu dosiahnuť to, čo potrebujete

Terminy

Dátum Miesto udalosti Cena bez dane
27. júna 2017 Bratislava 450,00 €
4. mája 2017 Bratislava 450,00 €
7. decembra 2017 Bratislava 450,00 €
21. septembra 2017 Bratislava 450,00 €

Časový harmonogram

1. deň

  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 12.30  prednáška
  • 12.30 – 13.15  obed
  • 13.15 – 16.00  prednáška a diskusia

2. deň

  • 9.00 – 12.30  prednáška
  • 12.30 – 13.30  obed

Od januára 2014 je Centrum vzdelávania členom Asociácie inštitúcií vzdelávania dospelých v Slovenskej republike.

*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Kontakt na organizátora

Stručná charakteristika Odborné školenia, semináre a workshopy organizuje Centrum vzdelávania pod hlavičkou vydavateľstva Verlag Dashöfer úspešne už niekoľko rokov. Viac ako 10.000 spokojných účastníkov, desiatky lektorov – uznávaných odborníkov z praxe, nové témy reflektujúce aktuálne diane a legislatívne zmeny sú spoločným znakom pre Centrum vzdelávania.
Hlavná oblasť pôsobenia Odborné vzdelávanie, semináre a workshopy
Adresa Železničiarska 13, P.O.BOX 323, Bratislava 1, 814 99

Školenie online objednávka

Pre prihlásenie sa na školenie vyplňte svoje údaje. Aby sme predišli nedorozumeniam, vyplňte ich pravdivo a uveďte aktuálne dáta. Organizátor školenia vás bude informovať o ďalšom postupe.

júl, 2017

pon

ut

str

štv

pia

so

ne

-

-

-

-

-

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

Odporúčame

Copyright © iSITA s.r.o. Všetky práva vyhradené. iSITA si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku, jeho častí a zverejnených fotografií.
OK

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...