Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

WWW stránka – najefektívnejší nástroj pre on-line marketing

5. augusta 2009 Tlačiť

Služby internetu predstavujú v súčasnosti najefektívnejší nástroj pre on-line marketing. Výhodou je, že sa na jednom mieste kombinujú najdôležitejšie prvky rysy bežných médií s  okamžitou spätnou väzbou. Na Slovensku bolo k 5.8.2009 zaregistrovaných 190 987 domén. Avšak len veľmi malé množstvo firemných prezentácií spĺňa základné predpoklady (štandardy), ktoré by mali spĺňať. Tomu zodpovedajú zlé výsledky kde jediným plusom webovej stránky je jej prítomnosť na firemných vizitkách.Kroky k úspešnej stratégii na internetePri tvorbe komunikačnej stratégiu prostredníctvom internetu, by sme si mali hlavne ujasniť otázky:

  • Čo očakávame od internetu, ide nám o využitie reklamy alebo komunikácie?

Základom je zadefinovanie východísk a cieľov vo vzťahu k internetu. Nepochybne dôležitým úkonmi je aj:

  1. segmentácia trhu
  2. marketingový mix – 5P
  3. plánovanie a podpora komunikácie so zákazníkmi
  4. perspektíva ďalšieho rozvoja prostredníctvom internetu

RealizáciaPo navrhnutí stratégie pristúpime k samotnej internetovej prezentácii. Vo všeobecnosti odporúčame:

  • vhodne zvolenú doménu internetovej prezentácie
  • kvalitne spracovanú a pútavú grafickú stránku prezentácie
  • informácie sú pravidelne aktualizované a hodnotné pre používateľa
  • je zabezpečená spätná väzba so zákazníkom (vhodné použiť ankety, dotazníky, súťaž…)
  • marketingová podpora prezentácie v čo najväčšej možnej miere (hypertextové odkazy, bannery z iných stránok, mailing a podobne)

Už pri navrhovaní stratégie myslíme na vhodnú doménu. Väčšinou sa využívajú domény druhého radu, ale často sa stretneme aj s doménami tretieho radu. Po grafickej stránke odporúčame vytvoriť osobitný grafický návrh pre web a nepoužívať návrh, ktorý je použitý v klasickej reklamnej kampani (napr. TV, pointy, POS a iné). Rozdiel medzi klasickým návrhom a špeciálne vytvoreným pre web.Taktiež je vhodné, aby informácie boli čo „najčerstvejšie“, hlavne v prípade, že pri nich uvádzame aj dátum aktualizácie. Odporúčame meniť aspoň raz za 2 týždne.V neposlednom rade nesmieme zabudnúť na spätnú väzbu, ktorá je v tomto prípade lepšie merateľná ako pri iných médiách. V prípade, že umiestnime v prezentácii dotazník, anketu alebo súťaž,  môžeme neskôr zákazníka kontaktovať s novou ponukou spoločnosti, samozrejme za predpokladu, že dodržíme podmienky zákona o ochrane osobných informácií. V rámci zvýšenia návštevnosti môžeme využiť: hypertextové odkazy, reklamné bannery alebo registráciu do katalógov web stránok.Zdroj:  MIDRA Holding – media & creative

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X